1/1 - NYTT ÅR, NYA MÅL

Hejsan!
Föråt för att jag inte har bloggat något men det har vart så mycket så jag har inte hunnit. Jag skrev ju förut att jag skulle lägga upp bilder men kameran la av precis när jag skulle fota -.-
Aja, i förrgår red jag ut och jäklar vad pigg hon var! Hon hade ju stått några dagar och så var det lite småkyligt så det bidrar till att hon blev pigg. Tog några galopper i snön och sen var hon helt slut, provade också sadelgjorden jag fick av Sanna i julklapp och den var helt perfekt! Både jag och Litbrá uppskattar den :)
Eftersom det är nytt år och allt undrar jag om ni har satt upp några nya mål?
Jag har inte tänkt så mycket på det där utan jag ska fortsätta som jag har gjort och bara ha det skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0