10/12 - LÅSTE IN MIG SJÄLV I EN BOX !

HAHA, japp.. det stämmer..

Igår när jag tömkört klart Pia, så stängde jag övre dörren (det är två delar) för att jag bara skulle kunna krypa in och ut under den. Sen så gick jag in för att ta av benskydd och sånt, så stänger jag till båda dörrarna efter mig.
Sen så när jag var klar och skulle gå ut, så märkte jag att jag inte kunde komma UT!!

I början fick jag typ PANIK, jag vill inte svälta ihjäl i en box !! (faaast, jag skulle ju fått dö med Pia, så det skulle ju inte vara så dumt..) Men sen kom jag ju på att jag faktiskt har en mobil.. :p
Så jag ringde Annalena för att se om hon var påväg ut eller nått, men det skulle ta en timma innan hon kom. Och så länge ville jag inte sitta där och ruttna. Så tillslut kom pappa och släppte ut oss. xD


Nu vet jag iallafall vad jag inte ska göra igen. ;)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack så mycket. din också! :)

2010-12-10 » 09:05:58 URL: http://sarablomstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

hänt mig också! ;) Fick också lite panik först, instängd med Felicia... fast jag lyckades komma ut själv ;P

kram

2010-12-12 » 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0