16/12 - BARBACKA

Hejsan!

Red barbacka på Litbrá igår i paddocken. Det gick bra, jobbade ganska mycket i trav och att få henne mjuk. Tog några varv när jag töltade också och den blir bara renare och renare. Äntligen börjar den lossna, efter ett år, hehe.

När jag hade ridit klart bestämde jag mig för att skritta av runt en hage, 10 minuter kanske. Så när jag hade kommit nästan vid stallet så hörde Litbrá något och blev "rädd." Och där sitter jag med långa tyglar, barbacka i mina egna tankar. Så jag hamnade på sidan och försökte verkligen komma upp igen men det var lite svårt, så jag gled ner i snön. Men det gick bra och Litbrá stannade upp och väntade tills jag var klar. :P



Litbrá en vintermorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0