20/12 - NH

Hej!

Åkte till stallet igår på kvällen. Mamma fixade med boxen och sopade väggar och gjorde det fint! Medans jag tog ut Litbrá i paddocken och började med att longera, både på stor och liten volt. Det gick jättebra och hon lyssnade ovanligt bra. För att hon skulle vara fokuserad gjorde jag mycket halter, att hon skulle trava både snabbt och långsamt och samma sak i skritt.

Efter det släppte jag lös henne och hon följde efter mig. Gjorde precis som jag gjorde, när jag gick långsamt gjorde hon det och när jag gick snabbt gjorde hon det. Vände jag, vände hon osv. Vilken känsla det var :D




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, står du med Litbrá på björkby gård :)?

har nämligen haft häst där förut :)!

2010-12-22 » 18:01:23
Postat av: Sara

Sv: hej!

aa, det gör jag, vi har precis flyttat dit för någon månad sen. Stog du i det stora eller lilla stallet? :)

2010-12-23 » 17:36:47 URL: http://havremupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0