3/12 - PERFECT

Hejsan!
Åkte till stallet ganska tidigt igår. Mockade och gjorde allt det vanliga. Sen red jag. Började med att skritta igång på en sträcka, sen galopp så att hon verkligen fick sträcka ut på sig! Efter det vände vi, (stigen var inte så lång) och red ner mot sjön. Också på den stigen blev det en massa galopp och trav :)
Sen red jag lite i paddocken och jobbade mest i skritt och lite tölt. Jag kände efter ett tag att hon blev mer och mer ihoppressad om ni förstår vad jag menar. Och det blev klockren tölt :D Det gick jättebra!
Litbrá blev rätt så svettig så äntligen kunde jag använda det nya fleecetäcket! (:
(kan inte ändra storleken på namnet så därför får den vara lite stor ;) )

Kommentarer
Postat av: Pernilla

:D följer du min blogg via bloglovin? ;D

2010-12-04 » 08:19:40 URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0