15/11 - SARA OCH LITBRÁ FRÅN MUNKEBOL

Hej hej! :)

Jag heter Sara Hansson Klint och jag är 15 år. Jag bor i Vallentuna i ett hus som min familj nyligen har köpt.
Jag och min mamma äger tillsammans Litbrá, vi köpte henne för ungefär 2 år sen. Men det är mest jag som rider och tränar. När vi tränar brukar vi rida i paddocken och rida ut (när det är ljust). När vi tränar i paddocken blir det mest dressyr. Det brukar bli övningar för att få henne mjuk, att hon går i rätt form och att hon verkligen arbetar som hon ska. Jag brukar också tömköra lite då och då. Jag försöker variera när vi tränar, t.ex. att hoppa när det är bra underlag eller ut och klättra i skogen.
Förutom träningen så går vi ibland ut och går och sen brukar jag ställa upp i några tävlingar lite då och då. Mest för att det är roligt.



Hoppas ni fortsätter att följa oss på den här bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0