16/11 - HÄSTGODIS ?

Det är ganska många människor som ger sina hästar massa olika sorters godis, allt från morötter till bananer till vanligt hästgodis som man kan köpa. Vissa använder det för att "muta" hästarna och andra för att ge dem nått gått att tugga på. Jag själv brukar bara blanda i lite morötter i hennes andra mat för att få "pricken över i:et" liksom. :)
Många tycker väldigt olika om att ge sin häst godis från handen, vissa säger att det inte är bra att göra det för att då visar man inte sin plats som ledare eftersom att en ledare aldrig skulle dela ut mat till de andra, medans andra tycker att det är en god gärning att ge lite godis till sin häst.



VAD GER DU FÖR GODIS TILL DIN HÄST OCH VAD TYCKER DEN OM?
VAD TYCKER DU OM ATT GE HÄSTGODIS?

Kommentarer
Postat av: johanna :))

Hej!

Jag har precis startat en smyckesblogg, där jag lägger

in bilder på mina smycken som jag tillverkar själv!

Man kan beställa ett smycke som redan är klart, eller

bestämma helt själv hur ditt smycke ska se ut!

Jag hoppas att du blir lite nyfiken och i varje fall

kan ta dig tid att ta en titt! :)

2010-11-16 » 21:17:35 URL: http://jewellerybyjohanna.blogg.se/
Postat av: Hanna Ling

sv; Jättemysig blogg! :) Vad är det för hästar ni har? :)

Händer idag? ;)

2010-11-17 » 08:30:42 URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0