19/11 - FJANT HÄST

Hei hei :)

Idag så har jag varit hemma från skolan för jag är typ förkyld, fast det har försvunnit under natten som tur är :)
Jag passade på att gå till stallet när det var ljust! Hade tänkt rida men blev inte så för att det var NÅGONTING som Pia tyckte var jätteläskigt!

Jag stod och borstade så helt plötsligt så var det någon som var jätteläskigt på en åker som hon stod och kollade på i säkert en halvtimma. Virve trode att det var några som slaktade typ nått rådjur eller vad som helst och att hon kände lukten utav det. Och det kan nog stämma eftersom det inte var nått på åkern plus att hon inte brukar bry sig om såna små saker liksom. Så där fick jag stå hur länge som helst för att hon skulle lugna sig. :p
Jag hann alltså inte rida, och det är inte så smart idé att rida om hon är sådär spänd liksom. ;)



Snart kommer det lite nyare bilder, men det är lite svårt när det är så mörkt när man kommer hem och så. Men ni har ju inte sett de gamla bilderna så det gör inget ;D



Kommentarer
Postat av: Elin

fin ponny!

2010-11-20 » 09:32:47 URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0